Aeon Forums

HomeFAQSearchRegisterLog in

Share | 

trying Norwegian

Go down 
AuthorMessage
Sitting-Bull
Guild leader
Guild leader

Male
Number of posts : 143
Registration date : 2008-11-27

PostSubject: trying Norwegian   Sat Jan 17, 2009 6:24 pm

Hei Kniper jeg trodde jeg burde la et dra på ordspråk hei i din språk. På en hvilken som helst måte fant jeg noe oversettelsesprogramvare og her drar mitt først forsøk. Jeg tror at det er meget hyggelig at du taler Engelsk som det mitt liv mye lett å snakking med deg lager. Dette er mitt først forsøk med dette programet slik vær så snill og la meg ingen hvordan nøyaktig oversettelsen er. takk Klipping fra Okse

LOL Let me no if I got any thing right
Back to top Go down
View user profile
SN1PERN
Guild leader
Guild leader

Male
Number of posts : 334
Registration date : 2008-11-26

PostSubject: Re: trying Norwegian   Sun Jan 18, 2009 1:42 pm

that was a oretty nice try XD most was right but in wronge time, and some of the thing was way from earth =S ill try tranclate it =) but first Kiper?????? my nick isnt taken from norwegian, but still its the same in norwegian Sniper or Snipern*

Hei Sniper jeg tror jeg må prøve hei på ditt språk. På en eller annen måte fant jeg et oversettelsesprogramvare og her er mitt første forsøk. Jeg synes det er veldig fint hyggelig* at du snakker engelsk som gjør det mye lettere å snakke sammens med deg. dette er mitt første forsøk med dette programet så vær så snill og la meg vite hvordan den nøyaktige oversettelsen er, Takk Klipping fra Okse**

*Snipern is actually norwegian and means The Sniper Razz Razz
**Here i guess you are trying to say Sitting bull in norwegian, right? if so, sitting bull means: sittende okse XP it really sounds like an Indian name XD both in norwegian and english actually Razz Razz

Edite: but i must say its a good first try Smile but you need to learn some more grammar if you are gonna try speak to a norwegian guy, in norwegian XD but i guess he/she would understand anyway XD
Back to top Go down
View user profile
Sitting-Bull
Guild leader
Guild leader

Male
Number of posts : 143
Registration date : 2008-11-27

PostSubject: Re: trying Norwegian   Sun Jan 18, 2009 8:52 pm

Snipern Takk for Translating meldingen min, og jeg kan se fra oversettelse som jeg hadde min grammatikk litt feil. takk for at du peker ut av dette. Sittende-Okse study study lol!
Back to top Go down
View user profile
SN1PERN
Guild leader
Guild leader

Male
Number of posts : 334
Registration date : 2008-11-26

PostSubject: Re: trying Norwegian   Mon Jan 19, 2009 11:29 am

Your welcome Very Happy
Back to top Go down
View user profile